marinkoの(●・`∀・)日常
--/--
-- --
スポンサーサイト
01/13
2010 Wed
まりんこの王子様






Talking away
I don't know what
I'm to say I'll say it anyway
Today's another day to find you
Shying away
I'll be coming for your love, OK?


Take on me, take me on
I'll be gone
In a day or two


So needless to say
I'm odds and ends
But that's me stumbling away
Slowly learning that life is OK.
Say after me
It's no better to be safe than sorry



Take on me, take me on
I'll be gone
In a day or two


Oh the things that you say
Is it lie or
Just a play my worries away
You're all the things I've got to
remember
You're shying away
I'll be coming for you anyway


Take on me, take me on
I'll be gone
In a day or two






話し続けてきてから
もう何を言っていいのかわからない
ともかくこれだけは言うよ
今日もまた君に出会ったら
しり込みしないで
君の愛を求めるよ
いいだろう?


僕を迎え入れて
僕を引き受けて
僕は行ってしまうんだから
今日か明日にでも



言うまでもなく
僕はつまらないやつさ
失敗してばかりいる僕だけど
人生はOKだということを
ゆっくり学んでいくんだ
僕の後に続いて言ってみて
安全を求めてばかりいては
だめなんだって



僕を迎え入れて
僕を引き受けて
僕は行ってしまうんだから
今日か明日にでも

君が言っているのは
まるで嘘なの
それとも僕に心配させないためなの
思い出すのは君のことばかり
君がもうためらわないのなら
僕はどんなことをしても
君を迎えに来るよ


僕を迎え入れて
僕を引き受けて
僕は行ってしまうんだから
今日か明日にでも
スポンサーサイト

Comment

管理人にのみ表示


Track back
TB*URL

copylight © まりんこblog. all rights reserved.
template by sleeeping!
